CASH BACK! 5% מכל קנייה נצבר לקנייה הבאה | משלוח חינם בקניה מ- ₪249 באתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רכישת סירים ומחבתות

ציוד מטבח מוצלח הוא ערובה לבישול נוח, טעים ובריא. כאשר הסירים שלכם נשרטים בקלות או מעבירים חום בצורה לקויה, הסיכוי עולה שגם התבשיל לא ייצא כמו שתכננתם. כיום אפשר למצוא מגוון סירים ומחבתות איכותיים, העשויים מחומרים שונים, בעובי שונה, כל אחד לפי הפונקציה שלו והייעוד שלו.

כיום ניתן למצוא מגוון סירים ומחבתות איכותיים, כגון סירי שיש, סירי יציקת ברזל ועוד, אשר יאפשרו לכם ליהנות מאוכל טעים ובריא ומכלי בישול טובים לאורך שנים רבות.

סירים ומחבתות איכותיים

כאשר רוכשים כלי מטבח, ובמיוחד סירים ומחבתות, יש לשים לב להיבטים אחדים כדי להבטיח שרכשתם כלי איכותי במיוחד:

  • החומר שממנו הוא עשוי – פעם היו מסתפקים בסירים ומחבתות דקים, העשויים ממתכת זולה ופשוטה. אולם, הניסיון הראה כי מתכות אלה העבירו חום בקלות ופעמים רבות התבשילים נשרפו בגלל זה. ישנם סוגי תבשילים הזקוקים להתחממות איטית של הסיר, כגון צלי, ולכן חשוב לרכוש סירי יציקת ברזל מקצועיים.
  • האפשרות להכניס לתנור – ישנם תבשילים שמתחילים אותם על האש ולאחר מכן מעבירים לתנור. רצוי לבחור סיר או מחבת שיש להם ידית ממתכת, כך שאפשר יהיה להכניס אותם לאחר מכן לתנור. דוגמה לכך הם צלי או פלפלים ממולאים. בדרך זו אתם יכולים לבצע בכלי אחד לבישול בשתי שיטות שונות. ההשקעה בסיר איכותי כזה משתלמת, שכן אתם יכולים להשתמש בו בכמה דרכים ואף חוסכים במקום האחסון.
  • ציפוי לפי התקן – במהלך השנים גילו כי ישנם ציפויים לכלי בישול שאינם בריאים ולכן כדאי לשים לב מהו הציפוי של הסיר או המחבת שאתם רוכשים. סיר איכותי יהיה בעל תו תקן בינלאומי ויבטיח שמירה על בריאותכם.

 

יתרונות ברכישת סירים ומחבתות איכותיים

מומלץ להשקיע מחשבה ברכישה של סיר או מחבת איכותיים, בכדי להיות בטוחים כי ההשקעה שלכם בחומרי הגלם ובבישול תביא לתוצאות מוצלחות תוך שמירה על בריאות בני הבית.

ב'נחמד', רשת כלי בית ומתנות תוכלו למצוא מגוון רחב של סירים ומחבתות, כגון סירי שיש, סירי הארד אנודייז, סירי נירוסטה, סירי יציקת אלומיניום, סירי יציקת ברזל ועוד. כל אחד מהם מיועד לחומרי גלם שונים, עמיד ברף חום שונה ותהליך הבישול בו אחר, אך כולם מצטיינים באיכות ללא פשרות ויחזיקו לכם מעמד זמן רב. סירים מהסוג הזה אינם מתקלפים על נקלה, אפשר לנקות אותם בקלות והבישול בהם מוצלח.

אנו מזמינים אתכם לבקר בסניפי רשת 'נחמד' או באתר האינטרנט של הרשת כדי להתרשם ממגוון המוצרים ולרכוש מוצרים איכותיים. ב'נחמד' תוכלו למצוא סירים ומחבתות במבצע, כך שתוכלו ליהנות ממוצרים במחירים משתלמים מבלי להתפשר על האיכות.

 

כתבות נוספות

סירים אינדוקציה ארקוסטיל

סירי אינדוקציה – כל מה שחשוב וכדאי לדעת עליהם כיריים מסוג אינדוקציה הפכו בשנים האחרונות לנפוצות מאד ורואים אותן בבתים רבים. הבישול עליהן שונה מאד

מערכת ארקוסטיל ביו סטון סט

כיצד בוחרים סירים – טיפים לבחירה נכונה ומוצלחת הסירים משמשים אותנו לא מעט במטבח. חלקם מלווים אותנו לא מעט שנים, וחלקם חדשים. כדי לענות על

סט צלחות קורל מבית קורנינג

צלחות קורנינג – כל היתרונות בצלחת אחת מותג הצלחות קורנינג (Corning) וגם קורל, מבית קורנינג, נחשב לאחד המותגים הידועים בתחום והוא מלווה אותנו מזה עשרות