CASH BACK! 5% מכל קנייה נצבר לקנייה הבאה | משלוח חינם בקניה מ- ₪249 באתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרים להכנת פסטה

עזרים להכנת פסטה – כל מה שצריך לפסטה מושלמת

הכנת פסטה ביתית היא קלה, לא מסובכת ופשוטה למדי. הטעם שלה עולה בעשרות מונים על טעמה של פסטה קנויה. אך כדי להכין את הפסטה הביתית המושלמת צריך את כל העזרים הנדרשים שיהפכו את הכנת הפסטה לקלה ומהנה ויהוו את ההבדל בין פסטה טובה לפסטה מעולה. המדריך לכל העזרים שאתם חייבים במטבח שלכם, בכתבה הבאה.

מכונות פסטה

הפריט החשוב ביותר בהכנת בצק הפסטה האולטימטיבי היא מכונות הפסטה. ישנם סוגים רבים של מכונות, חשוב לשים לב כי המכונה היא איכותית, עמידה לחלודה, ניתנת לפירוק וניקוי בקלות, כי ישנם כל הפונקציות הנדרשות מבחינת גדלים וצורות הכנה שונות והכי חשוב לוודא כי המכונה מתאימה עבורכם ותעשה את המשימה כפי שאתם מצפים ממנה. בנוסף למכונות הידניות ניתן לרכוש מכונות פסטה חשמליות שתקל אף יותר על מלאכת הכנת הפסטה ותהפוך את ההכנה למהנה אף יותר. באתר "נחמד" תמצאו מכונות פסטה של המותגים:

  • ARCOSTEEL
  • Imperia – למותג מכונות פסטה ידניות ומכונת פסטה חשמלית מעולה

אביזרים נלווים

הצוות שלנו לא נח אף פעם על זרי הדפנה ואספנו עבורכם גם מכוון של מוצרים נלווים שיגרמו לפסטה שלהם להיות הכוכבת של ארוחת החג. אצלנו תמצאו תבניות ייעודיות להכנת רביולי בצורות שונות ומגוונות אשר יקלו על מלאכת מילוי הרביולי ויהפכו את המטלה לפשוטה ומהירה בהרבה. התבניות עשויות מתכת מלוטשת אשר אינה מחלידה, חלקה במיוחד למניעת הידבקות הבצק בסיום ההכנה ומגיעה עם מארוך ייחודי להשלמת חווית ההכנה. בנוסף, תוכלו לרכוש מעמד ייעודי לייבוש פסטה במקרה ותקצו להכין פסטה לשמר אותה לאורך זמן.

מתכון פשוט להכנת בצק פסטה

בונוס לקוראים – מתכון פשוט ומנצח לבצק פסטה.

מצרכים:

  • 500 גרם קמח פסטה – אפשר גם קמח רגיל
  • 3 חלמוני ביצה
  • ביצה אחת שלמה
  • 6 גרם מלח שולחן
  • 100 מ"ל שמן זית
    מערבבים את המרכיבים, מאחדים לכדי בצק אחיד, עוטפים בניילון נצמד ומכניסים למקרר למשך שעתיים לפחות. לאחר מכן ניתן להתחיל לעבוד עם הבצק ולהכין פסטה או רביולי.

קנייה של מוצרי "נחמד"

באתר תמצאו עוד מגוון רחב של פריטים, ההזמנה קלה ופשוטה, ובנוסף תוכלו ליהנות ממבצעים והנחות ייחודיים לקנייה באתר. משלוח חינם בקנייה מעל 199 ₪ ממוצרי החנות.

כתבות נוספות

סירים אינדוקציה ארקוסטיל

סירי אינדוקציה – כל מה שחשוב וכדאי לדעת עליהם כיריים מסוג אינדוקציה הפכו בשנים האחרונות לנפוצות מאד ורואים אותן בבתים רבים. הבישול עליהן שונה מאד

מערכת ארקוסטיל ביו סטון סט

כיצד בוחרים סירים – טיפים לבחירה נכונה ומוצלחת הסירים משמשים אותנו לא מעט במטבח. חלקם מלווים אותנו לא מעט שנים, וחלקם חדשים. כדי לענות על

סט צלחות קורל מבית קורנינג

צלחות קורנינג – כל היתרונות בצלחת אחת מותג הצלחות קורנינג (Corning) וגם קורל, מבית קורנינג, נחשב לאחד המותגים הידועים בתחום והוא מלווה אותנו מזה עשרות