CASH BACK! 5% מכל קנייה נצבר לקנייה הבאה | משלוח חינם בקניה מ- ₪249 באתר
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מערכת צלחות אוכל

מערכת אוכל – כל מה שצריך לדעת לפני קנייה

מערכת כלי אוכל הן הפריט החשוב ביותר שבעיצוב שולחן החג או שולחן השבת, הן מקשטות את השולחן ומשלימות את התמונה של ארוחת הערב המושלמת. אורח שמתיישב מול מערכת אוכל יוקרתית יודע מיד כי צפויה לו חוויית אירוח וחוויה קולינארית משובחת. איך לבחור מערכת צלחות אוכל מושלמת? בכתבה הבאה.

סט שלם או מערכת בהתאמה אישית

בקנייה של מערכות אוכל ישנן שתי גישות, לכל גישה שיתרונות שלה ומענה ייחודי על צרכים שונים. האופציה הראשונה היא קניית סט מערכת אוכל שלם הכולל מספר שונה של פריטים ומכיל את כל מה שצריך על מנת לאחר בצורה אידיאלית; צלחות, צלחות הגשה, סכו"ם, צלחות מרק, כוסות קנקן וכלי הגשת אוכל. היתרון העיקרי הוא שניתן לקבל הנחות משמעותיות על סט אוכל שלם, בנחמד תמצאו מגוון של מערכות אוכל במבצע שיהפוך את הקנייה למשתלמת במיוחד.

קניית פריטים בודדים

מנגד, ישנה הגישה השנייה אשר דוגלת בקנייה של פריטים בודדים, והרכבת מערכת אוכל המותאמת באופן אידיאלי לצורכי האירוח של הרוכשים. בקניית פריטים בודדים ניתן לקנות את מספר הצלחות, הכוסות, הסכו"ם ושאר הכלים הנדרשים, בכמות המדויקת עבורכם לפי הרגלי האירוח וכמות הסועדים שמרבי שמכיל שולחן החג שלכם. בקנייה כזו, למעשה אתם לא רוכשים פריטים שעלולים להיות מיותרים עבורכם ובכך ניתן לחסוך כסף רב. החיסרון בהתאמה מדויקת מידי הוא חוסר היערכות במקרה של כמות אורחים גדולה מהצפוי, לכן גם בהרכבת מערכת באופן עצמאי מומלץ להיערך בהתאם לרכוש מספר צלחות וסטים נוסף.

ממה עשויה מערכת אוכל איכותית

אצלנו ב-"נחמד" תוכלו למצוא מגוון גדול של מערכת כלי אוכל במבצע, מערכות אוכל שונות בעיצובים שונים וסגנונות שיכולים להתאים לכל אחד. ניתן לבחור בין שני סוגים של חומרים מהם עשויים כלי האוכל:

  • מערכות פורצלן – עשויות פורצלן איכותי ובעיצובים מסורתיים ונקיים
  • מערכות קורל קרונינג – מגוון של סטים ופריטים בודדים בסגנונות עיצוב שונות

כל מערכות האוכל עשויות מהחומרים הטובים ביותר על מנת לוודא כי ישמרו לאורך זמן, לא יתבלו, לא יישרטו בקלות והעיצוב שלהן יישמר לאורך פרק זמן ארוך.

קניית מערכת אוכל ב-"נחמד"

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון עצום של כלי אוכל וסטים שונים במבצעים שווים לקראת החג שהופכים את הרכישה למשתלמת במיוחד. האתר מונגש ונוח, בכמה לחיצות תוכלו לרכוש את הפריטים המבוקשים, תיהנו מהנחות מיוחדות לרוכשים באתר וממשלוח חינם לכל הארץ ברכישה מעל 199 ₪.

 

כתבות נוספות

סירים אינדוקציה ארקוסטיל

סירי אינדוקציה – כל מה שחשוב וכדאי לדעת עליהם כיריים מסוג אינדוקציה הפכו בשנים האחרונות לנפוצות מאד ורואים אותן בבתים רבים. הבישול עליהן שונה מאד

מערכת ארקוסטיל ביו סטון סט

כיצד בוחרים סירים – טיפים לבחירה נכונה ומוצלחת הסירים משמשים אותנו לא מעט במטבח. חלקם מלווים אותנו לא מעט שנים, וחלקם חדשים. כדי לענות על

סט צלחות קורל מבית קורנינג

צלחות קורנינג – כל היתרונות בצלחת אחת מותג הצלחות קורנינג (Corning) וגם קורל, מבית קורנינג, נחשב לאחד המותגים הידועים בתחום והוא מלווה אותנו מזה עשרות